mandag den 2. april 2012

Endnu en 'barnløs' weekend :)

Så blev det igen tid til en barnløs weekend, hvor jeg havde mulighed for at gøre lidt af det, jeg ellers ikke har tid til!

Fredag...
...aften efter Magne var blevet hentet gjorde jeg mig istand til en aften ude, og mødtes først med en veninde på 'Flyvefisken' - en thairestaurant, der ligger på hjørnet af Studiestræde og Larsbjørnstræde. Virkelig, virkelig lækker mad - kan jeg helt klart anbefale. Og hyggelig, meget lille og intim stemning - helt sikkert anbefalelsesværdig!
Herefter drog vi videre mod L.A. fredagsbar på Heidi's beerbar. Desværre kom vi lidt sent, så de fleste var gået hjem, men vi blev da introduceret for lidt forskellige medlemmer - så det var godt nok! Nu er der ligesom hul på det ;)
Til sidst var vi et smut i Pumpehuset, hvor der var en slags bandbattle, og vi kom for at stemme på New TV Wonders - så nice! Hør dem, og støt dem på deres vej frem!
Sidstenævnte har jeg lidt billeder fra - de kommer her :) ->
New TV Wonders

Vi satte os på trappen så vi fik godt udsyn! ;)

Stemmesedlen!
Lørdag...
...blev endnu en dag fuldt med studier - cellebiologi, for at være helt præcis! Fy for en skefuld - og så ovenpå en aften i byen? Suk.. But again - sådan er det jo at være studerende! Vi sad 3 piger sammen, og er sgu ret stolte af os - vi gjorde det godt, og fik udrettet noget - det kan i jo se på billederne her: ->
Opskriften på at blive skør i hovedet!

Tak Gud, for at der findes så fine
film og tjenester på nettet, der gør det
en smule nemmere at finde hoved og hale
i cellebiologien, tak!

Et lille indblik i mine egne noter - ved ikke hvad det er
med alle de forskellige farver - det gør det altså bare lidt
nemmere at holde overblikket. For ikke at forglemme, at
det også gør det hele en smule hyggeligere :)


Søndag...
...skulle egentlig have stået på mere læsning, og det blev også til lidt, men ikke helt så effektivt, som man kunne have ønsket. Vi var vidst stadig lidt bombede oveni knolden efter lørdagen.

Og!
Tease - tease - tease: Denne weekend blev også weekenden hvor jeg gjorde noget helt nyt, noget jeg ALDRIG havde forestillet mig jeg skulle gære, noget der eventuelt kan blive til nogle gode historier på bloggen i fremtiden OG noget jeg stadig er lidt wierd about. Så andet end en lille teaser får i ikke i denne omgang - sorry ! :D

2 kommentarer:

  1. Ih hvor spændende, Maiken! :)
    Glæder mig til og høre om det.. :)

    Og skønt at du nyde fuldt ud dine børne-fri weekender, så er du godt ladet op til endnu en uge med din smukke søn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sørme lidt spændende ;) ;)
      Knus

      Slet