fredag den 20. april 2012

Mission 'Ny Garderobe' failed..

Åh hvor var jeg klar imorges! Jeg tog ud af døren, afsted med næsen mod strøget, med en klar og tilrettelagt plan over hvor jeg skulle hen, hvad jeg skulle kigge efter og ca. hvor mange penge jeg kunne bruge (ca!!). Målet var alle highstreetbutikkerne, eftersom første prioritet er at få en god basisgarderobe igen, og så kan jeg senere hen begynde at købe mere særlige, lækre ting.. Som jeg sagde til min veninde inden vi skulle afsted: "Vi går efter hverdagstøj - men alligevel lidt lækrere end helt almindelig hverdag"!
Der var simpelthen så mange ting jeg synes jeg havde brug for/havde lyst til at eje: Varme trøjer, cowboyshorts, en fin hvid sommerskjorte, støvletter, en sort hat, en spencer jeg har set i H&M, nogle lækre hverdags t-shirt - og jeg kunne blive ved.
Desværre skete der det, at Magne-musen blev træt at at være i dagpleje :( Stakkels pus, han savnede sin mor - så shopping må blive en anden dag! Måske tager jeg allerede afsted på ny imorgen :)


Nåede dog at købe nogle lækre shorts:


Pieces 229.95

Til aften tog en veninde, Magne og jeg på YAYA running sushi i Brønshøj - vi trængte til en hyggelig aften og noget quality time!





3 kommentarer:

  1. Fede shorts Maiken.. Hvor er de fra? :)

    SvarSlet
  2. Jaa tak, de er vildt fine :) det skulle gerne stå under billedet, men PIECES :)

    SvarSlet
  3. Sorry havde ikke set det.. Men fine er de :) Feel free to check my blog.http://myamazinglifeindubai.blogspot.com/ :)

    SvarSlet