mandag den 30. april 2012

Madplan # 4

Så er jeg klar med endnu en madplan - er ked af at jeg er lidt lousy til at få lagt dem ud, men håber i kan bruge dem i nu får :)


Madplan:
Man: Leverpostejsmadder, haha! :) - I know, super super kedeligt, men vi havde altså en leverpostej der skulle spises (STOP MADSPILD, I ved..)
Tirs: Bagekartofler m. rest af kødsovs m. syltede hvidløg og cremefraichedressing
Ons: Tomatsuppe
Tors: Grøntsagslasagne - det er altid vildt smart at lave fiske- eller grøntsagslasagne dagen efter man har fået tomatsuppe. Så kan man nemlig bruge suppen som 'sauce' til lasagnen.
Fre: Karrykål med rejer
Lør: ''Tøm køleskab''
Søn: Laura's livret - whatever it is :) Søde Laura har lovet at kigge efter Magne imens jeg er til poledance, så har lovet at lave hendes livret som tak. Så nu venter jeg bare på at få at vide hvad det er :)


Indkøbsliste:
- hvidkål, gulerødder, æble, olie, rejer, tomatsuppe, squash, revet ost . Resten har jeg i forvejen! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar