mandag den 16. april 2012

Billed-update !

Igen har jeg ikke lige fået blogget i en længere periode. Sorry, har åbenbart perioder, hvor jeg er ekstremt dårlig blogger ! :) Denne gang 'blamer' jeg eksamen - en hård omgang med tonsvis af læsning når bettemanden var lagt i seng ...
Nu får I i hvert fald en lille billed-update:


Har haft veninder til læsning 9 ud af 10 aftener den seneste tid
- der blev drukket MEGET kaffe, og ind imellem havde vi også
brug for lidt til den søde tand for at holde gejsten.
Derfor bagte jeg æble/kanel-muffins med creme fraiche til. Mums..

Fik tid til at gøre mine go-card billeder færdige!
Er rigtig glad for resultatet (og bonus at de dækker de
grimme huller i væggen)!!


Efter eksamen var overstået torsdag, tog jeg fredag hjem til Nordjylland
for at aflevere Magne ved sin far, og holde barnefri weekend.
Selvfølgelig stod den på en tur i Gaden med tøserne.
Her er lige et par billeder af outfit + make-up og hår. :)
Lørdag var 'stille lørdag'.. Her et billede fra en stille gade i Aalborg,
hvor jeg sad og hang ud med en veninde,
inden jeg tog hjem i hendes lejlighed HELT ALENE, bare for at slappe
af og hygge mig. Stilhed er faktisk ret fantastisk!
...og et lækkert karbad lørdag, så jeg var klar til at få hvilet ud,
og sove godt og længe, inden jeg skulle hente min dreng søndag!
Dejlig weekend :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar