onsdag den 25. april 2012

I love (my) LIFE!

Så er jeg halvvejs igennem første uge tilbage på studiet!


Det er simpelthen helt fantastisk at være startet igen. Jeg elsker det! Er meget (MEGET) gladere for at være dyrlægestuderende nu end jeg var før min barsel. Jeg nyder for det første at bruge hovedet igen, og at tale andet end 'babysprog'. 
Dernæst er det også lækkert at kunne nå de fleste af dagens gøremål inden Magne skal hentes i dagpleje, så jeg har fri og tid til kun at fokusere på ham, i de timer jeg har ham hjemme. Førhen havde jeg altid noget i baghovedet når vi legede - lektier, rengøring eller andet praktisk. 
Når det så er sagt savner jeg min lille dreng, og specielt nu da jeg ved han skal hen til sin far i weekenden - hvor blev al min tid med ham af?? Han er bare hurtigt blevet så stor... Men som sagt, er det dejligt at være tilbage på LIFE. Jeg er nu en glad, studieaktiv dyrlægestuderende/single-mum, og Magne virker heldigvis også til at være glad for at gå i dagpleje. De hygger sig rigtigt, det kan jeg se når jeg afleverer ham og han stiller det største smil op for sin dagplejemor og det andet barn, hun har i pasning. - SKØNT! 

LIFE's gooooood ;)
- 1 stk glad dyrlæge-studerende!

-----------
En ny ting, jeg vil begynde at gøre på bloggen, er at lægge youtube link ud, til en sang, som jeg har hørt meget, - af den ene eller anden årsag. På den måde får i et lille indblik i de tanker og følelser, jeg ikke vil skrive helt åbent om.

I denne uge får i hele to links. Begge sange handler om pretty much the same thing...

"You took my heart, and you took my pride awa-a-a-a-y" ;)

"Should've known better - now I miss you, like sahara miss the rain"...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar