onsdag den 18. april 2012

Oldie, but goodie :)

HVOR VAR JEG HELDIG IGÅR...!
Skulle til min morfars 80 års fødselsdag, og da vi parkerer bilen udenfor deres hus, opdager vi, at de har smidt denne lækre lædertaske ud - en lædertaske, som min mor også ejer, og som både min søster og jeg forgæves har prøvet at lokke fra hende i evigheder.
Den er gammel og slidt og skal helt sikkert have en kærlig hånd, men hvor er det da en fed taske. Når først den har fået den helt store tur, så bliver den et af mine kæreste ejendele! Er jeg helt HELT sikker på. Og hvor var det dog heldigt at den ikke nåede at ryge med skraldemanden - det var som at finde en gammel skat, og er så lettet over at have 'reddet' den i tide. Så nu er det kun min søster, der må plage min mor om hendes taske :)


Er den ikke fantastisk flot?
^^Men hvad tror i man gør ved sådan en
for at få det bedste ud af den? Hvad kan
redde den så den bliver endnu finere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar