søndag den 22. april 2012

Afsløring af teaser !!

Nu er jeg efterhånden klar til at indrømme det:


Jeg er f#&¤!^ng blevet medlem af dating.dk! - The word is out!!


Og ved i hvad? Det er faktisk slet ikke så slemt som man skulle tro :) Jeg må sige, at fordomme havde jeg nok af inden jeg tilmeldte mig. Jeg har svoret på livet nærmest, at jeg aldrig skulle komme dertil, hvor jeg var nødt til at bruge den slags sites for at møde nye mennesker. Men altså, så kom jeg til at snakke med en veninde om det, og ja - så tilmeldte vi os sgu en sen aften! Det var meget, meget mærkeligt at begynde at skrive med de første interesserede, men da jeg havde vænnet mig til tonen derinde, var det faktisk ok, og fandt hurtigt ud af at dating.dk er ligesom den virkelige verden, nemlig mangfoldig! :) Jeg må indrømme, at selvom der er nogle idioter i blandt fyrene derinde, så er jeg overrasket over 'udvalget'.. Pga. de omtalte fordomme jeg havde, regnede jeg nok liiidt med en lav standard, men har efterhånden fundet ud af at helt almindelige mennesker bruger siden! Hehe..
Jeg har endda også været på min første date - bumbum.. :) Der går nok lidt noget tid før det bliver helt naturligt for mig, at tage ud og mødes med komplet fremmede mennesker! Men det er da en oplevelse!
En ting, min veninde og jeg talte om i forbindelse med dating.dk er også, at man faktisk bliver lidt mere modig og frisk i den virkelige verden mht. dating og flirts, netop fordi man vænner sig til tonen på siden. I og med man overskrider lidt nogle grænser derinde, tør man måske også nemmere at overskride dem IRL. Og det kan der jo - højst sandsynligt - komme nogen endnu bedre ud af :)
Så piger (og drenge), hvis i har lyst, så tilmeld jer. Jeg mener i hvert fald ikke længere, at datingsites kun er for tabere - og jeg er ikke (længere) flov over at være bruger, hehe :) Man behøver jo ikke ligefrem søge den STORE kærlighed derinde, men måske bare en date og dermed en god oplevelse.
DO IT ! ;b


-------


Også lige lidt billeder fra weekenden:

Mine dejlige veninder fra efterskolen havde 
været i sommerhus i Løkken. hvor de laver verdens
lækreste bolcher, og en af pigerne, der også bor i 
Kbh, havde taget en pose med hjem til mig! Tak <3


Købte en opslagstavle i Netto igår, totalt 
godt køb - 30kr! Dejligt...


Og lørdag aften brugte jeg på at få orden
i mine skoleting, så jeg er klar, parat til 
skole-start imorgen tidlig, hvor min barsel 
officielt er slut. Jeg glæder mig!

Håber i får en god uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar