mandag den 30. april 2012

POLEDANCE ROCKS!

.... men hold fast hvor er jeg ØM idag! Nøøøj...!


Igår var jeg til poledance for første gang, og det er f***** sjovt! Intet mindre. Hvem havde troet at jeg, Maiken, skulle blive forelsket i en sport?
Da jeg gik fra polestudiet var jeg helt oppe at køre - og jeg glæder mig sindsygt meget til jeg skal afsted igen!


Når det så er sagt, vil jeg også sige, at sjældent har jeg været så smadret i min krop. Av av av! Allerede efter første time har jeg slidmærker, brandsår mm. og dagen efter MEGET MEGET ømme muskler. Kan tydeligt mærke at jeg har brugt sådan ca. alle muskler i min krop, og særligt lår og skuldre/arme er ramt.


Et lille uddrag af mine skader SO FAR ;)





Men piger - prøv det! Det er smerten værd! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar