mandag den 30. april 2012

GaGa ohLaLa !

Nu må det gerne meget hurtigt blive 2. September 2012!!
^^Så vi kan komme til Born This Way Ball Tour! :D


Og når jeg siger vi, så mener jeg Sanne, Charlotte, min mini-me og hendes veninde! :) 
WAOUW hvor jeg glæder mig!

Jeg er jo så heldig at jeg fik billetten i barselsgave ! Så jeg skulle slet ikke bekymre mig om at skaffe billet - NICE! :) Jamen det bliver simpelthen så mega fantastisk. Man forventer intet mindre når det er selveste Lady Gaga!

Jeg var også med da hun var i DK i 2010, og hold da op hvor var det fedt - bl.a. derfor jeg har så høje forventninger til hende, for jeg tænker: "Det kan da KUN blive endnu vildere denne gang"!

Vi kørte selvfølgelig total Gaga-stil til koncerten
i 2010. Læderjakker, solbriller og coladåser i 
håret - nice one!
I år skal vi også klædes ud - min mini-me og
jeg skal være ''lille Gaga og store Gaga''
- altså i samme outfit. Vi har ikke helt valgt endnu, men 
vi tænker Judas-outfittet eller telephone-outfittet med 
det gule hår og kjoler med det amerikanske flag.
Hvad synes i er det fedeste Gaga-outfit?

Lige til afslutning -> Husk piger: 
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
You're on the right track, baby
You were born this way, born this way
 
^^Hun siger da noget, hende Gaga ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar