mandag den 12. marts 2012

Long time, no see..

Sorry, har slet ikke blogget siden Februar, men har desværre ikke haft netadgang - så det er derfor!

Der er nu heller ikke sket så meget spændende at fortælle om, men har da lidt pics at dele med jer :)
^^Så her kommer den sidste halve måneds tid i billeder :)


Billede # 1: Hold nu k***, hvor er det svært at vænne sig
til at gå med make-up igen!! :) Man glemmer jo man har
det skidt på, og så går det lige pludselig galt - HAHA!
Typisk TYPISK!

Billede # 2: Fødselsdagsgave fra min storesøster - YAY!
Nu kan opsparingen begynde - og hold da op hvor jeg
glæder mig til at dåsen er fuld nok til et par lækre louboutin'er!
Åååh, hvilke skal jeg vælge?? :)

Billede # 3: Købte blomster til mig selv i forbindelse
med tømning, og 'ny-indflytning' i lejligheden, for ligesom
at peppe stemningen lidt op - de var rigtig fine og stod fak-
tisk i lang tid... (Billeder af resten af lejligheden kommer en
anden dag - pt. er den simpelthen ikke præsentabel) ;)

Billede # 4: Ork, hvor jeg hader at samle IKEA møbler..
Suk!

Billede # 5: Så sødt et egern. Gik en tur rundt om
degnemosen og mødte et lille tamt egern - kunne kom-
me helt tæt på, selvom jeg stod med barnevogn og hele
molevitten. Det var en rigtig hyggelig oplevelse.

Billede # 6: Min veninde postede denne
eventyrlige kjole på facebook, og så var det
jeg tænkte: "HVIS hviiiis man nu en dag sku'
i det hvide skrud - så skulle det være som denne"!
Igen - suk! ;)

Billede # 7: En hilsen fra min knægt!
"God dag derude folkens, jeg har det for vildt
på mit nye værelse, som i kan se billeder af
senere på ugen. Nu glæder jeg mig bare til at holde
weekend med min far - og jeg tror også snart min
mor trænger til at få armene fri i et par dage" :)

Ha' det godt kære læsere - lad os alle sammen få det bedste ud af denne uge ! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar