onsdag den 28. marts 2012

Hvem har holdt mig i hånden..

...mere end min (x)kæreste har?
^^Alle mine veninder, alle mine veninder, alle mine veninder !!

Dette indlæg er en lille tribute til alle mine søde veninder - jeg bad dem finde deres ''yndlingsitem lige nu'' og sende mig et billede + en lille beskrivelse af billedet - og her er hvad de søde piger kom frem til:

Bille
"Lige for tiden vil jeg mene at mit yndlingsitem er min vægt! Synes det er super fedt at min kur bare skrider så fint fremad, og elsker at veje mig og se hvad der sker :) vejer mig nok også lidt for tit, må ofte overtale mig selv til ikke at hoppe på vægten hver evig eneste morgen"
//Bille - gym-veninde, brystbombe, kur-entusiast, og f***ing fantastisk :)


Cat
"Her er mine nye dejlige shorts - Monki 200.-"
//Cat - yndligs roomie, choko-freak, frisindet og skide lækker!

Malou

"Den fedeste 60'er stil. Glæder mig til at få den på til sommer - D. Exterior - 2400.-"
//Malou - bror Mikkels bedre halvdel, Pernille Rosendal look-a-like, Kbh-jyde og virkelig dejlig!


Anja

"Tigi Bed Head til krus og krøller et mit kæreste eje :-)"
//Anja - chillerveninde, aalborgpige og afslappet på den fedeste måde!

Sabina

"Så får du hende her"!
//Sabina - indretningsfanatiker, mini-foot, gossipgirl og mor til Chelsea - skøn!


Camilla

"Buller er meget vigtig for mig, da han har fulgt mig i tykt og tyndt siden jeg var et halvt år gammel <3 Når jeg er ked af det, putter jeg med ham, og når jeg er lykkelig, fortæller jeg ham historier - Buller lytter altid! ;)"
//Camilla - 'min fortrolige', partygirl, ærlig på godt og ondt ;) og en af de aller bedste!


Elena

"Mega yndig blondetop fra Monki til 250kr :)"
//Elena - efterskolebuddy, world-class entertainer, klodens bedste numsehistorie ;), en idiot til at spise banan, men en helt igennem herlig pige alligevel :)


I LOVE MY GIRLS <3

"Vi ved vi det hele værd, og en nat er vi u-u-uovervindelige. Der er ikke noget i vejen med at vide hvad man vil og jeg er dressed op for action going in for the kill, og jeg har back up med, hvis det skul' bliv' en nødvendighed, for alt kan ske når jeg rammer dansegulvet, ..med alle mine veninder"!! 
//Maiken - venindeelsker

----
Og ja - der mangler ganske vidst nogen, og hvis de en dag får fingeren ud og sender mig den MMS så skal jeg nok opdatere indlægget! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar