tirsdag den 13. marts 2012

Louboutin'er, suk!

Hver eneste gang jeg ser sparebøtten fra min søster, drømmer jeg mig til den dag den er fyldt til renden med dejlige penge, så jeg kan få nye sko. Dette resulterer som oftest i, at jeg lige må et smut forbi www.christianlouboutin.com og se hvilke jeg mon synes bedst om..

Idag fandt jeg et par som jeg tænkte - det skal da være dem!!

Christian Louboutin - Crosspiga
Er normalt slet ikke til spidse snuder, men dem her
synes jeg ser vanvittigt flotte ud - umiddelbart.
Må ind og prøve dem en dag og se om de så også i virkeligheden er mig... I
 kommer nok til at se et par indslag om Louboutin'er, for ved at jeg 
ombestemmer mig 1000 gange inden jeg får råd :)
Det eneste jeg er sikker på, er at de skal være
rimeligt klassiske - ikke for meget lir' :) (i hvert
fald ikke mit første par - haha!).
Desuden er det jo slet ikke sikkert at denne sko er til at få,
den dag jeg tager ind for at købe dem :)


 ----
I den kommende weekend skal Magne besøge sin far, og selvom jeg kommer til at savne den bette skid, så blir' det nu rart at få weekenden fri til at ordne en masse lektier og praktiske ting, få sovet og hygget lidt om mig selv, og fredag skal jeg et smut forbi studiets fredagsbar - og kunne egentligt godt tænke mig en tur i byen i Kbh (det har jeg jo endnu ikke haft mulighed for), men vi får se hvad det blir' til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar