tirsdag den 20. marts 2012

We go together...

...like rama lama lama ka dinga da dinga dong!

I forbindelse med besøg hos min bror på istedgade, blev jeg bekendt med Dixie Grey, da han bor lige ved siden af deres shop. HOLD DA OP, hvor er det bare nogle fine kjoler de har derinde. Var totalt solgt fra første blik, - jeg mener sådan en kjole, og med så fine petticoats, - hvem passer det til? Mig!!





 Her var lige et lille udpluk fra hjemmesiden, men synes helt klart de gør sig bedre IRL - hvor er de flotte at se på i butiksvinduet! Dem jeg så var nok som øverste billede, men ensfarvede, og i alle mulige fine farver. ååårh!
Da jeg stod og drømte med næsen trykket flad mod ruden, tænkte jeg: "Hvis de koster under 1000.-" så køber jeg en snart! Det gjorde de så desværre ikke - kun når de er på tilbud! Så det må jeg jo lige holde øje med. Ellers ligger de på omkring 1400, og petticoat'sene koster omkring 500, så det løber jo op til sidst..

Jeg drømmer bare videre - suk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar