tirsdag den 20. marts 2012

Kontrasternes weekend :)

Man må sige, at min weekend har stået på lidt af hvert. Havde barnefri, og derfor mulighed for at gøre en smule af alt det, der ikke er så nemt, når Magne er hjemme.


Prioritet nr. 1 var studierne - havde overordentligt meget brug for at få læst en masse, hvis jeg skal nå det hele inden eksamen i april. Er godt nok bag ud, men krydser, håber og ber' til at jeg når det hele (eller i hvert fald det meste)! Weekenden hjalp heldigvis på det, med nogle intensive timer på LIFE's bibliotek fredag formiddag/middag og hele lørdagen hos en studieveninde. Genetik, genetik, genetik - ikke lige min yndlings, men heller ikke det mest uoverkommelige fag, heldigvis. Bliver værre at nå cellebiologien - doh!


Formiddag på LIFE ...Bum bum..

Hos min veninde.. bum...


Hold da op, hvor jeg glæder mig til vi
er done. Men igen - så begynder noget nyt
jo bare.. oork! :)
^^Godt vi havde snacks og cola i hvert fald!






Prioritet nr. 2: Ha' det sjovt og vær ung - se den var straks værre! Fredag gik det sådan set glimrende. Efter biblioteksturen, tog jeg sgu lige et smut forbi fredagsbaren - wow! ;) Og sådan siger jeg, fordi der har jeg ikke været siden 2010 ;) Faktisk har jeg nærmest aldrig været der, men det laver vi om på 'fra nu af'.. Vi endte med at sætte os i haven, og det var super hyggeligt - vejret var jo ret fantastisk, men må indrømme, at jeg havde nok overvurderet det en smule :) Well, det endte i hvert fald med en eftermiddagsbrandert, og den læsning, der var tiltænkt aftentimerne, blev helt bestemt ikke til noget.
^^Hygge!


Lørdag stod den på søskende-bytur. Efter god mad og drikke hos min bror i Istedgade, tog min søster, bror og jeg hinanden under armen og gik på BrassMonkey. http://www.brassmonkey.dk/
Rigtig fint sted, helt sikkert grundlag for en god aften - og havde jeg været lidt mere frisk, var det helt sikkert blevet godt - men var godt nok træt og vild efter at komme i seng, så det blev ikke til så meget. Desuden må jeg på det kraftigste advare mod at bestille 'the ZOMBIE' derinde.. Føj, føj, føj!

Alt i alt en ok weekend, men det var nu også godt at få min dreng hjem igen søndag :) Desværre er det bette pus blevet syg - håber han snart bliver frisk! Vi skulle have været i Nordjylland fra idag og ugen ud faktisk, men det var vi nødt til at aflyse pga. sygdommen - desværre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar