tirsdag den 27. marts 2012

Krea-kusse...

...blir' jeg nok aldrig, men synes ellers jeg har gjort et godkendt forsøg idag!
Trængte til lidt farve på væggene, og da der ikke er meget i 'kassen' at bruge af, har jeg længe tænkt på at udnytte de mange gratis 'go-cards', der findes rundt omkring i byens cafeer - og det fik jeg så ført ud i livet idag - skøøønt! Og ikke nok med det - så fik Magne, min svigerinde og jeg en herlig gå-tur rundt i Kbh ud af det! :)

Projekt 'go-card' vol. 1.0
(Første billede jeg lavede)

Project 'gi-card' vol. 2.0
(andet billede)

Project 'go-card vol. 3.0
^^Aah shit - løbet tør for postkort!!
Well, så må jeg jo bare afsted på
cafe-rundtur igen :) Dog lidt ærgeligt
ikke at kunne blive færdig - men det er
jeg torsdag. Så kan i se det færdige resultat!


Derudover gjorde jeg et MEGA godt køb idag, synes jeg i hvert fald selv! Vinduesshoppede lidt da jeg jo alligevel var på strøget (kan man andet?) og det resulterede i at jeg fandt en utrolig fin kjole i H&M - og hold nu fast - til 100kr! Og ikke på udsalg eller noget - det er bare det den koster - AMEN!!

Jeg siger det lige igen - 100kr?

Ja faktisk ikke engang 100 - men 99.-
^^Wooow! Glæder mig til jeg er sommerbrun
og lækker. Så kommer jeg til at se brand godt ud
i denne :)

 
Og så skal i da også se hvor fint de krydderurter
jeg plantede for et par uger siden vokser i forårssolen!
Hvor er det skønt at sommeren er ved at være på vej
og hvor ER jeg taknemmelig for at mine sidste barsels-
dage ligger i strålende solskin.

GOD DAG DERUDE :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar