onsdag den 8. februar 2012

1920'er kjoler :)

Efter at bloggen har stået stand by i en meget lang periode, fik jeg i morges lyst til at skrive lidt herinde igen! :)
Go' morgen Danmark lavede et lille indslag om 1920'er inspirerede kjoler, hvor de er skåret under hoften og jeg tænkte: "Yay - det er lige mig" og måtte straks igang med at kigge på nettet - og jeg fandt et par flotte eksemplarer:) (Hvis jeg selv skal sige det) :)

Ta' et kig med - jeg synes det er SÅ flot !
- og i det her forfærdeligt kolde vejr, er det altså lidt dejligt at drømme om sommer og sol, når vi forhåbentligt kan bruge kjolerne :)

Måske ikke vildt charleston-agtig, men den skærer det rigtige sted!
Så flot!

Min favorit! Den er virkelig flot!


French connection :)


Urban Outfitters - udgaven! :) Denne blev vist i Go' Morgen Danmarks indslag - og lige nu er den faktisk på udsalg ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar