onsdag den 15. februar 2012

Fanget på ''bøh-landet''...

Den sidste tid har jeg jo tilbragt i det nordjyske, og de sidste par dage har jeg været hjemme ved mine forældre - og dermed har jeg været fanget 7km væk fra nærmeste 'by'! :)
Af samme årsag har jeg ikke lige haft det helt vilde at blogge om må man sige - jeg går bare og hygger mig med min familie - og ikke mindst min dejlige dreng :)

En af de gode ting ved at kede sig en smule er, at så får man ordnet en masse praktisk og ting man ellers ikke ville få gjort:) - Jeg har lavet lektier, snakket med kommunen, bagt pizzasnegle til min bror, læst eurowoman og kigget lidt på nettet, hvilket gav bonus! Faldt over weekday's hjemmeside, og har aldrig brugt penge der før, men det kommer jeg da helt sikkert til i fremtiden! Dejligt tøj, dejlige priser - hvad skal jeg sige? Lige noget for mig ! :)

Her er lige et lille udsnit af nogle af deres ting, som jeg synes er superfine :)

Dejlige forårsting - mon jeg nogensinde tør snige mig ned i de hotpants ? :) Det er ikke lige det første man tænker på efter en graviditet, men måske til sommer :)

Nu glæder jeg mig bare til weekenden hvor jeg som nævnt igen skal se en masse venner og veninder, fordi jeg desværre må undvære lille Magne et par dage :)
Programmet er indtil videre tøseaften fredag, og bokseaften med en veninde og 'drengerne' lørdag :)

Imorgen får jeg heldigvis en veninde på besøg herude på bøh-landet :) Tak Sabina !! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar