søndag den 12. februar 2012

Ondt i håret ...

Av, av, av!!
Har godtnok haft ondt i håret idag! Havde jo nærmest glemt hvor forfærdelige tømmermænd er....

MEN intet desto mindre var det en virkelig sjov aften igår, og jeg synes den var alle tømmermændende værd! Det var rigtig skønt at være lidt ude, og intet mindre en fantastisk at se alle de skønne mennesker igen :)
Startede ud hos en veninde fra min gamle gym-klasse, og så videre til indflytterfest og til sidst i Gaden - selvfølgelig! ;) Og Gaden - det var rigtig godt at se dig igen !

Angående aftenens look, så endte det med at blive rigtig fint - fik endelig prøvet de krøller (yay!), og fik min GT skjorte i brug, og så købte jeg et par Caroline Flemming strømper, som også var vildt flotte - så længe de varede! Suk, jeg ødelægger altid, ALTID de sk*** strømper nærmest inden festen er begyndt!


Mit fine hår - virkelig en succes hvis jeg selv skal sige
det! Elsker krøller og det skal helt sikkert prøves igen.
Lavede dem dog med krøllejern frem for glattejern,
så måske jeg er nødt til at anskaffe mig sådan et! ;)

Aftenens outfit -
Skjorte GT 199.-
Strømper Caroline Flemming 129.-,
Stiletter, bianco, lånt af min søde veninde!

Igen - hvor har det dog været en herlig weekend - tak til alle mine venner og veninder <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar