søndag den 18. december 2011

Krøller eller ej...

Jeg savner at ha' krøller!

Faktisk savner jeg nok bare at ha' en frisure - men lad nu det ligge! ;)

Derfor har jeg bestemt at jeg snart vil prøve at lave krøller igen, og jeg fandt lige to link til to forskellige typer lækre krøller, som jeg helt sikkert skal prøve her i løbet af julen og nytåret.

Linksene er videoer, som viser fremgangsmåden, step-by-step, hvad enten du er til store vilde catwalkcurls, eller bløde, feminine summer waves. Så hvis i ligesom jeg er den heldige ejer af et ghd-fladejern, så spring ud i det :)

Catwalk-curls:
http://mediamaker.dk/hairtv/mediamaker.php?mouseClick=playClip&clipID=172&parentid=0

Summer waves:
http://mediamaker.dk/hairtv/mediamaker.php?mouseClick=playClip&clipID=169&parentid=0

Og jaaa, jeg ved ligesom godt at jeg ikke er i nærheden af at have ligeså langt og fint hår som modellerne, men er sikker på at det nok skal blive fedt alligevel, tror jeg. 
Når jeg engang har kastet mig ud i det, ligger jeg billeder ind - så kan i jo selv bedømme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar