lørdag den 11. februar 2012

Shopping, venindehygge og mexicansk hyggeaften

Igår...

...var bare en dejlig dag! 
Startede ud med at drikke morgenkaffe med to veninder, hvorefter jeg mødtes med en tredje veninde til en mini-shopping tur - Yaay! Vi havde det så hyggeligt, og fik købt nogle gode ting, bl.a. den sorte GinaTricot skjorte fra forrige indlæg :) 
Derudover købte jeg også en anden skjorte og en bluse fra H&M, som blev aftenens outfit til mexicansk madaften :)

 Blå strikbluse, H&M 129.-
Blomstret skjorte H&M 149.-
Ørering pieces omkring 60kr for et sæt, 
- men da mig og min veninde mente vi kun ville bruge en
af gangen 'splejsede' vi :) Smaaart!

Et billede af min kære veninde og jeg (gammelt billede!)
^^Tak for igår ven ! :)


Mexicansk bord m. chili con carne, nachos, kyllinge-tortillas, 
ris, guacamole, creme fraiche, salsa, lime og CORONAS! x)
En af dagene må i lige få opskriften på guacamolen - den er særligt god ! :)

Det var vidst alt for idag - i aften gør jeg mit comeback i 'Gaden' - kan kun blive godt :)
Se med imorgen !! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar