torsdag den 23. februar 2012

Hip hip hurra !! :)

Så blev jeg 23!

Selvom jeg er 'træt' af at være blevet gammel, så var det altså en dejlig dag igår :) Jeg blev fejret i stor stil fra morgen til aften - det er nu godt nok at man får lov til det en dag om året.

Min dejlige mor og far havde bestilt tid til frisøren til mig, så jeg ENDELIG kunne få ordnet fuglereden - lækkert! Det var godt nok tiltrængt, og det går nok først helt på for en når man så ser resultatet - sikke en forskel! :)

Derudover fik jeg hele to stempelkander fra stelton - den ene regner jeg med at bytte til bodum keramikknive eller noget poul pava - stel :) Og et Patrice Barat Stjernetegn !

Fik også en taske og en cupcake-bog fra min søster og hendes kæreste - så der skal bages skovbærcupcakes idag! Hvis de bliver gode, kommer der billeder og opskrift ind senere :)


Billeder fra dagen :

Mit fine nye hår - jeg er yderst tilfreds!
Hvis i skal prøve en god frisør,
så tag ud til Pia BlaaBjerg i Thorup -
det er altså noget der dur ;)
Man går aldrig utilfreds derfra!
Da jeg nu alligevel var ved frisøren købte jeg
en lille fødselsdagsgave til mig selv :)
1 stk 'blå shampoo' og 1 stk oliemaske 179.-
Selvforkælelse og lækker hårkvalitet til mig!
Gaver, gaver, gaver ! I love it :)

----
Når man så bliver 1 år ældre, er det vel meget normalt at tænke lidt over det forgangne år - og hold da op for et år ! Først blev jeg mor, så blev jeg enlig mor - og hvad så nu? Det kommende år skal helt sikkert bruges på af finde fodfæste igen, at komme igang med studiet, få en 'rigtig' hverdag og nyde livet med min lækre søn <3

Og så bliver det spændende at se hvor vi er om endnu et år :)

God dag derude ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar