onsdag den 8. februar 2012

Finally!!

YAY!
Imorgen ser det ud til at jeg ENDELIG skal ud og shoppe med en veninde - for første gang i hvad? 2 år ca? Tror ikke rigtig jeg har shoppet siden jeg var i London i Feb. 2010 :O Glæder mig sååå meget - ligeså meget bare for at lave noget tøsehygge :) For indrømmet, pengene er sgu små i øjeblikket så der bliver altså de billige steder jeg går hen imorgen, men det er altså også bedre end ingenting :)

Har lige skimtet ginattricot og h&m igennem for at se hvad jeg skulle kigge efter, og fandt dette:
Gina tricot 199.- - lang løs sort skjorte.
Et tip fra min søster, som var så venlig at fortælle mig at man ikke kan leve uden -
så sådan en må jeg heller anskaffe mig - når nu den er så billig :)
H&M Orange smykker- 39.- pr. del.
Meeeget billigt, men meeeget fint synes jeg - så det passer mig glimrende !


Og denne skjorte/vest også fra H&M til 129.-

 Hvor bliver det dejligt imorgen at kunne blogge om noget jeg rent faktisk har købt ! x)
^^Og så skal jeg ud og spise hos nogle venner så måske i er heldige at jeg også laver et ''Aftenens outfit'' - hvis jeg tør ! :)
+ Det er mig der står for maden, så måske i endelig også får lidt mad på bloggen :)

Og lørdag aften skal jeg i byen :O - så der kan i også se med :)
^^ Det bliver så godt ! Glæder mig til denne weekend!

Go' dag allesammen ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar