torsdag den 15. december 2011

Mission Impossible?

Mission Impossible?! - Det nægter jeg at tro på!

Nu har jeg altså taget et standpunkt efter gentagne gange at kigge mig selv i spejlet og tænke: "WTF? Hvordan er det jeg ser ud - hvem er det der kigger tilbage på mig"? Efter 9mdrs graviditet og 6mdrs barsel uden tid, overskud og faktisk lyst til at gøre noget ud af mig selv, gøre noget godt for mig selv - ja faktisk være mig selv - har jeg indset, at selvom min vigtigste opgave resten af mit liv, er at være den absolut mest fantastiske mor, jeg kan være for min vidunderlige søn, så skal man altså også huske at pleje sig selv i ny og næ - det er faktisk ok!

Derfor har jeg valgt at lave en blog, der handler om det at finde sig selv igen efter den såkaldte ''babyboble'' - med mig selv som eksempel. Jeg vil skrive om alt fra shoppingture, frisørbesøg, kropspleje, madlavning, venindehygge og byture - ALT, som jeg gør for mig selv :) Og resultatet skulle gerne blive en sjov og hyggelig livsstilsblog for mødre i samme situation eller bare andre, der har lyst til at gøre noget godt for sig selv.
- Dog kan jeg nok ikke helt holde for billedspam af min lækre søn - han er jo trods alt solstrålen i mit liv! <3 :')

Så slemt står det til!
Lige et par 'før', 'gravid' og efterbilleder så i kan se hvad jeg mener!!
Før

Før

Før
Gravid
Efter - taget for 1 time siden - Kan i se hvad jeg mener!?!?

OMG - der må gøres noget ! :)

Tak fordi i læser med, håber i vil følge min blog, så den kan blive en succes!

Velkommen til ! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar