fredag den 16. december 2011

iFlash, iCrash, iTrash....

NOOOOOOOOOOOOO!
Selvom historien er et par uger gammel, synes jeg alligevel den skulle deles på min blog, for det er altså bare så typisk mit liv.....

Jeg var ved at være træt af min gamle telefon, Nokia-ældgammel, og havde længe tænkt mig at anskaffe mig en nyere, mere upbeat en af slagsen, men det var ligesom alt andet blevet udskudt gang på gang.
Endelig tog jeg mig sammen, joinede klubben og bestilte en iPhone. Jeg følte mig total forkælet for første gang i 100år - og jeg var intet mindre end ellevild! Jeg har sgu aldrig før brugt så mange penge på en telefon, og var total stolt over endelig at være dus med den nye (for andre gamle) teknologi :) Kort sagt, jeg var dybt forelsket fra første heytell og andre apps, som hidtil havde været ukendt land for mig, ha!

Men så ville skæbnen at dette skete:
Årh really???? 14 dage efter købet, og jeg er ''bundet'' til lortet i 2år? Jeg vil ikke ligge skjul på at jeg græd bitre tåre - min ellers så 'fancypansy' telefon forvandlet til iTrash....

F*** my life altså !! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar