torsdag den 15. december 2011

All I Want for Christmas....

......ER TØJ!
Jeg har ikke shoppet siden jeg købte graviditetsbukser - SAY WHAT?! Ja, det lyder utroligt, men det er desværre frygteligt sandt :(
Derfor har alle der har spurgt til mine juleønsker fået samme klare besked: Jeg ønsker mig KUN tøj! - måske også lidt til fødderne, og lidt accesories, men i hvert fald KUN ting til mig selv. Intet praktisk tak, BUM! :)

Ligenu sidder jeg og drømmer om alle de gaver jeg ønsker mig, og jeg tænkte i måske ville have et kig med :)

Lækker sort blazer - Vero Moda
- Hvorfor har jeg ikke sådan en allerede?!
Læder-armbånd m. blanke sølv-charms - SPINNING
- købte et til min søster i studentergave, og lovede at købe et til mig selv i barselsgave,
men det skete aldrig :)

'Pels'vest - ASOS.COM
- så jeg kan holde varmen i andet end min skijakke :)
Flotte feminine skjorter som denne - ASOS.COM
- en veninde oplyste mig om at det var ''in'', og det kan man jo egentligt godt forstå, hehe :)
Fest-kjole - denne feather dress er intet mindre end fantastisk! - Miss Martins.dk
- skulle jeg få muligheden for at tage i byen i nærmeste fremtid er jeg jo nødt
til at have noget at tage på!
Sorte støvletter - Shoe bizz
- kan ikke huske hvornår der sidst har været hæl på mit fodtøj, så må nok hellere
starte blidt ud :)

Nu er det jo som nævnt læææænge siden jeg har beskæftiget mig med påklædning af nogen art, så håber ikke jeg er helt galt på den - I så fald, please let me know ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar