søndag den 13. maj 2012

Holymoly :O

Du milde kineser !!! Jesus kristus!! Omg ! Awesome ! :)
Så fik den trætte nordjyske mor også prøvet nattelivet i Kbh :) Det var vidst også på tide efter næsten 2 år i byen! 


Men sikke en fest! Var afsted med min studieveninde 'Christy' ;D 
Vi startede ud i hendes lejlighed på Frederiksberg med rødvin, høj musik og 'dullegrej' - tøsehygge af ypperste kvalitet! Da en optimal promille var opnået tog vi afsted mod byen..
Egentlig skulle vi have været på Zen, men de planer gik lidt i vasken, og vi tog istedet på 'Alpehytten' på Gothersgade - og jeg er nu, idag, søndag - dagen derpå, meget meget sikker på at vi fik en LANGT sjovere aften end vi ville have gjort på Zen. Waouw et dejligt sted - liv og glade dage, det må jeg sige! :) Man følte sig næsten hjemme - total 'Gaden' stemning - dét' fedt!
Alt i alt en super aften - længe siden jeg har hygget mig så godt i byen - og jeg ser frem til flere lignende aftenener! (Og internt til ''mine piger'' derhjemme, så var det en af de aftener, der har ført nogle super sjove girltalk historier med sig! - glæd jer!)..


Lidt mange billeder fra aftenen ;)


Min venindes nye vilde sko
- selvfølgelig var jeg da lige nødt
til at prøve dem! SO GAGA! 

'Christy' :) 

Mig :)

Så har man vidst heller ikke 
brug for mere den aften? :)

I metroen :)

Stempler? But why? Jeg forstår
ikke hvorfor de gør det mod en? Særligt
da ikke når det er et gratis sted!!

Wakawaka! :D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar