søndag den 13. maj 2012

Holymoly :O

Du milde kineser !!! Jesus kristus!! Omg ! Awesome ! :)
Så fik den trætte nordjyske mor også prøvet nattelivet i Kbh :) Det var vidst også på tide efter næsten 2 år i byen! 


Men sikke en fest! Var afsted med min studieveninde 'Christy' ;D 
Vi startede ud i hendes lejlighed på Frederiksberg med rødvin, høj musik og 'dullegrej' - tøsehygge af ypperste kvalitet! Da en optimal promille var opnået tog vi afsted mod byen..
Egentlig skulle vi have været på Zen, men de planer gik lidt i vasken, og vi tog istedet på 'Alpehytten' på Gothersgade - og jeg er nu, idag, søndag - dagen derpå, meget meget sikker på at vi fik en LANGT sjovere aften end vi ville have gjort på Zen. Waouw et dejligt sted - liv og glade dage, det må jeg sige! :) Man følte sig næsten hjemme - total 'Gaden' stemning - dét' fedt!
Alt i alt en super aften - længe siden jeg har hygget mig så godt i byen - og jeg ser frem til flere lignende aftenener! (Og internt til ''mine piger'' derhjemme, så var det en af de aftener, der har ført nogle super sjove girltalk historier med sig! - glæd jer!)..


Lidt mange billeder fra aftenen ;)


Min venindes nye vilde sko
- selvfølgelig var jeg da lige nødt
til at prøve dem! SO GAGA! 

'Christy' :) 

Mig :)

Så har man vidst heller ikke 
brug for mere den aften? :)

I metroen :)

Stempler? But why? Jeg forstår
ikke hvorfor de gør det mod en? Særligt
da ikke når det er et gratis sted!!

Wakawaka! :D





1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag jobbar för sajten FindeOpskrifter.dk och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi såg att du har goda recept i din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Madblogstoppen".

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Här kan du se hur många som är med i Madblogstoppen på FindeOpskrifter.dk - http://www.findeopskrifter.dk/madblogstoppen

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Madblogstoppen!

    Med vänliga hälsningar,

    Emilie
    emilie@findeopskrifter.dk

    SvarSlet