tirsdag den 8. maj 2012

Flere pole-skader!

AAAAUUCHH! :D



og AAAD !


Haha - hvad sker der for at den sport er så hård ved en! :) Jamen altså, nu havde min krop lige restitueret sig selv, og så går det bare endnu værre end sidst. Tsk tsk :) Tror ikke jeg har haft så mange blå mærker siden jeg var barn, men som jeg sagde sidst - hvor er det dog sjovt! :) Alle smerterne værd! Det er så fedt, man kan bare mærke fremskridt så hurtigt. Første gang jeg var afsted, kunne jeg slet, SLET ikke finde ud af at 'klatre' - denne gang kunne jeg da sidde fast på polen uden hænder. Hurra! :) 
Håber på, at jeg næste gang, kan få taget et par billeder polen, så i kan se dét, istedet for billeder af mine grimme mærker! :) Det ser forhåbentligt lidt pænere ud.

Smil herfra til jer alle! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar